4
artikelen
voor "Cursus Perzisch (Farsi)"
|
Taalcursus > Perzisch (Farsi) leren - Beginners > CD-Rom
Snel Perzisch leren!
Met de basis cursus Perzisch voor Beginners leer je de Perzische taal snel te spreken en te lezen. Leer de basisbeginselen van de taal met veel gevarieerde Perzische woorden en zinnen, en uitspraakvergelijking. Deze interactieve taalcursus op CD-Rom, kan gemakkelijk thuis gevolgd worden op bijv. de PC, Laptop of Mac. Het Perzisch (of Farsi) is de officiële taal van Iran (Perzië), Afghanistan en Tadzjikistan en wordt ook in Oezbekistan gesproken. Meer info...
|
Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis
€ 29.95
Bestel ►
|
|
Cursus Perzisch (Farsi) voor Beginners > PC-USB
Snel Perzisch of Farsi leren op de PC, laptop of onderweg.
Met deze taalcursus voor Beginners op 1GB USB stick leer je de Perzische taal snel te spreken en te lezen. Leer de basisbeginselen van de taal met veel gevarieerde Perzische woorden en zinnen en uitspraakvergelijking. Met deze taalcursus op USB Stick kun je ook onderweg leren. Gebruik deze cursus behalve op de PC of Laptop ook op bijv. een iPod of MP3 speler. Meer info...
|
|
|
Taal leren voor kinderen > Educatief
Perzisch leren voor Kinderen.
De cursus "Woordentrainer Perzisch (Multimedia Flashcards)" is speciaal voor kinderen in de leeftijd van 4 - 12 jaar, maar ook geschikt voor ouders en leraren om te helpen de basis van de Perzische taal te leren. De educatieve software is onderhoudend en aanmoedigend en zal de aandacht van de jonge leerling lange tijd vasthouden. Meer info...
|
|
|
Perzisch (Farsi) voor Gevorderden > CD-Rom
Zakelijk Perzisch leren.
Talk Business: Cursus zakelijk Perzisch voor Gevorderden (CD-Rom).
Als je succes wilt boeken met zakendoen in het buitenland, dan is dit dé geschikte taalcursus. Leer de gespecialiseerde taal die je nodig hebt om zaken te doen in het buitenland en krijg voldoende vertrouwen om een gesprek te beginnen en gaande te houden. Met onderwerpen zoals vergaderingen, internet, handelen, IT, adverteren, bankieren en meer. Meer info...
|
|
|